Xoş gəldiniz

Sizi burada görməkdən şadıq

Saturday, February 8, 2014

bilmedim neden daniwam

Bilirem nese uzun muddetdi blogumla sohbetlewmirem :D nese mezeli seslenir bu sohbet, amma neyse unsiyyetimiz var menle blogum arasinda. Ne bilim ey belke de uzun muddet yazmayasiydim eger bu qiw tetili evimde olmasaydim. Nese umumilikde yaxsi kecmedi menimcun bu payiz semestr-i. 2013-2014-uun payiz semestrinden daniwiram.Soze klassik cumlelerle bawlamaq lazimdirsa, bir cox elametdar hadiselerle yawanmadi bu semestr menimcun. Belke coxlari ucun darixdim, cox weyde bir cox weyi itirdiyimin ferqine vardim. Kiwi kimi daniwmaq lazimdirsa bu cavan vaxtimda ozume soz verdiyim kimi "vura" da bilmedim. Ele sozum de bu "vurmaq"dan olacaq. Vurmagi da her insanla bacarmiram eyy amk. Cox yerde vurub dalimin wurubunu itirdiyim olub, o, ayri mesele. Amma, men bu zibili ozumun de zovq ala bileceyim bir ortam olsun deye "vur"uram. Burada sohbet bawqasindan sui-istifade etmekden getmir eyy, cunki bunu hiss etdiyim anda ozum ortamdan uzaqlawmaga caliwiram. Amma nese bezi movzular yalniz reallawacagimiz xowbextlikleri oz daxilinde barindirmir. Bezen yawadigim bugunlerim qurtaracagi ucun cox ama cox eziyyet cekirem eyy bratan.

No comments:

Post a Comment