Xoş gəldiniz

Sizi burada görməkdən şadıq

Sunday, March 3, 2013

Cemiyyet ve fahiweler-3

Wexsiyyetler ucun ferqli ola biler, ancaq menimcun fahiwe arzusunda oldugumuz qadinin evezleyicisidir.Her birimizin bir Hayalet sevgilisi var.Biz eslinde onun axtariwindayiq.Ne qeder dost falan desek de, her birimiz tam butunlewmek ucun o yarini axtaririq. Ola bilecek her cur situasiyada bizi yalniz o anlayacaq,bize destek olacaq, bizi menen tetmin edecek. Her birimiz  o pareni ola bilsin ferqli yerlerde axtaririq. Misal, ilk defe rus dili muellimeme vuruldum, o qadin sinif reherim idi.En cox menimle daniwirdi, ne bilim ola bilsin mene ele gelirdi, ne bilim sevirdim onu, wexsiyyetine awiq olmuwdum. Onu elde ede bilmedim, bunu pis anlamayin, men anladim ki, o sehv bir qerardi. Daha sonra ir nece qadin oldu, lakin zamanla anladim ki, onlar da o Hayalet deyil. Fikrimce her birimizin bir Hayalet-i var ve biz onlari axtaririq. Ola bilsin onlari tapmadan vefat edirik, ola bilsin tapib ferqine varmiriq, ola bilsin tapib xowbext oluruq. Ne bilim her kes ferqli bir veziyyetdedir. Sadece en vacib meqam fahiwlere ehtiyac duyumayan bir cemiyyetdir. Her kesin xosbext oldugu bir cemiyyet. Belke de azadliq da ordair, hansiki hal-hazirda insanlar vehwilik toretmekle elde etmek isteyirler. Her kesin xowbext olmasi dileyiyle
                                                                        relvin...
http://www.youtube.com/watch?v=MGGV0P_ZmNs

No comments:

Post a Comment